Medienkompetenz als theoretisches Konzept und Gegenstand empirischer Forschung

Meister D, Hagedorn J, Sander U (2005)
In: Jahrbuch Medienpädagogik. Bachmair B, Diepold P, de Witt C (Eds); , 4. Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss.: 169-187.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Book Chapter | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
; ;
Book Editor
Bachmair, Ben ; Diepold, Peter ; de Witt, Claudia
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Meister D, Hagedorn J, Sander U. Medienkompetenz als theoretisches Konzept und Gegenstand empirischer Forschung. In: Bachmair B, Diepold P, de Witt C, eds. Jahrbuch Medienpädagogik. Vol 4. Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss.; 2005: 169-187.
Meister, D., Hagedorn, J., & Sander, U. (2005). Medienkompetenz als theoretisches Konzept und Gegenstand empirischer Forschung. In B. Bachmair, P. Diepold, & C. de Witt (Eds.), Jahrbuch Medienpädagogik (Vol. 4, pp. 169-187). Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss.
Meister, D., Hagedorn, J., and Sander, U. (2005). “Medienkompetenz als theoretisches Konzept und Gegenstand empirischer Forschung” in Jahrbuch Medienpädagogik, Bachmair, B., Diepold, P., and de Witt, C. eds., vol. 4, (Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss.), 169-187.
Meister, D., Hagedorn, J., & Sander, U., 2005. Medienkompetenz als theoretisches Konzept und Gegenstand empirischer Forschung. In B. Bachmair, P. Diepold, & C. de Witt, eds. Jahrbuch Medienpädagogik. no.4 Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss., pp. 169-187.
D. Meister, J. Hagedorn, and U. Sander, “Medienkompetenz als theoretisches Konzept und Gegenstand empirischer Forschung”, Jahrbuch Medienpädagogik, B. Bachmair, P. Diepold, and C. de Witt, eds., vol. 4, Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss., 2005, pp.169-187.
Meister, D., Hagedorn, J., Sander, U.: Medienkompetenz als theoretisches Konzept und Gegenstand empirischer Forschung. In: Bachmair, B., Diepold, P., and de Witt, C. (eds.) Jahrbuch Medienpädagogik. 4, p. 169-187. VS, Verl. für Sozialwiss., Wiesbaden (2005).
Meister, D., Hagedorn, J., and Sander, Uwe. “Medienkompetenz als theoretisches Konzept und Gegenstand empirischer Forschung”. Jahrbuch Medienpädagogik. Ed. Ben Bachmair, Peter Diepold, and Claudia de Witt. Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss., 2005.Vol. 4. 169-187.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar
ISBN Search