Kindliche Medien- und Werbekompetenz als Thema der Medienforschung

Meister DM, Sander U (2003)
Jahrbuch der Medienpädagogik 3.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
;
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Meister DM, Sander U. Kindliche Medien- und Werbekompetenz als Thema der Medienforschung. Jahrbuch der Medienpädagogik. 2003;3.
Meister, D. M., & Sander, U. (2003). Kindliche Medien- und Werbekompetenz als Thema der Medienforschung. Jahrbuch der Medienpädagogik, 3
Meister, D. M., and Sander, U. (2003). Kindliche Medien- und Werbekompetenz als Thema der Medienforschung. Jahrbuch der Medienpädagogik 3.
Meister, D.M., & Sander, U., 2003. Kindliche Medien- und Werbekompetenz als Thema der Medienforschung. Jahrbuch der Medienpädagogik, 3.
D.M. Meister and U. Sander, “Kindliche Medien- und Werbekompetenz als Thema der Medienforschung”, Jahrbuch der Medienpädagogik, vol. 3, 2003.
Meister, D.M., Sander, U.: Kindliche Medien- und Werbekompetenz als Thema der Medienforschung. Jahrbuch der Medienpädagogik. 3, (2003).
Meister, Dorothee M., and Sander, Uwe. “Kindliche Medien- und Werbekompetenz als Thema der Medienforschung”. Jahrbuch der Medienpädagogik 3 (2003).
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar
ISBN Search