Kooperation, Belastung und Beanspruchung von Lehrkräften an Halb- und Ganztagsschulen

Fussangel K, Dizinger V, Böhm-Kasper O, Gräsel C (2010)
Unterrichtswissenschaft 38(1): 51-67.

Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
; ; ;
Publishing Year
ISSN
PUB-ID

Cite this

Fussangel K, Dizinger V, Böhm-Kasper O, Gräsel C. Kooperation, Belastung und Beanspruchung von Lehrkräften an Halb- und Ganztagsschulen. Unterrichtswissenschaft. 2010;38(1):51-67.
Fussangel, K., Dizinger, V., Böhm-Kasper, O., & Gräsel, C. (2010). Kooperation, Belastung und Beanspruchung von Lehrkräften an Halb- und Ganztagsschulen. Unterrichtswissenschaft, 38(1), 51-67.
Fussangel, K., Dizinger, V., Böhm-Kasper, O., and Gräsel, C. (2010). Kooperation, Belastung und Beanspruchung von Lehrkräften an Halb- und Ganztagsschulen. Unterrichtswissenschaft 38, 51-67.
Fussangel, K., et al., 2010. Kooperation, Belastung und Beanspruchung von Lehrkräften an Halb- und Ganztagsschulen. Unterrichtswissenschaft, 38(1), p 51-67.
K. Fussangel, et al., “Kooperation, Belastung und Beanspruchung von Lehrkräften an Halb- und Ganztagsschulen”, Unterrichtswissenschaft, vol. 38, 2010, pp. 51-67.
Fussangel, K., Dizinger, V., Böhm-Kasper, O., Gräsel, C.: Kooperation, Belastung und Beanspruchung von Lehrkräften an Halb- und Ganztagsschulen. Unterrichtswissenschaft. 38, 51-67 (2010).
Fussangel, Kathrin, Dizinger, Vanessa, Böhm-Kasper, Oliver, and Gräsel, Cornelia. “Kooperation, Belastung und Beanspruchung von Lehrkräften an Halb- und Ganztagsschulen”. Unterrichtswissenschaft 38.1 (2010): 51-67.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar