6 Publikationen

Alle markieren

  • [6]
    2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2736471
    A. Grund, S. Schmid, and S. Fries, “Studying against your will: Motivational interference in action”, Contemporary Educational Psychology, vol. 41, 2015, pp. 209-217.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [5]
    2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2759166
    M.H. Hefter, et al., “Effects of a training intervention to foster precursors of evaluativist epistemological understanding and intellectual values”, Learning and Instruction, vol. 39, 2015, pp. 11-22.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [4]
    2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2622300
    K. Klingsieck, et al., “Why Students Procrastinate: A Qualitative Approach”, Journal of College Student Development, vol. 54, 2013, pp. 397-412.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2012 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2544325
    A. Grund, et al., “Studierende schieben Pflichten auf, aber auch persönliche Projekte”, Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie, vol. 44, 2012, pp. 192-208.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2011 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2289666
    M. Hofer, et al., “Do individual Values Influence Motivation and Learning Success in case of Conflicts between School and Leisure Time? An experimental investigation”, ZEITSCHRIFT FUR PADAGOGIK, vol. 57, 2011, pp. 385-403.
    PUB | WoS
     
  • [1]
    2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1968221
    M. Hofer, et al., “Reciprocal relationships between value orientation and motivational interference during studying and leisure”, British Journal of Educational Psychology, vol. 80, 2010, pp. 623-645.
    PUB | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung