6 Publikationen

Alle markieren

  • [6]
    2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2736471
    Grund, A., Schmid, S., & Fries, S., 2015. Studying against your will: Motivational interference in action. Contemporary Educational Psychology, 41, p 209-217.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [5]
    2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2759166
    Hefter, M.H., et al., 2015. Effects of a training intervention to foster precursors of evaluativist epistemological understanding and intellectual values. Learning and Instruction, 39, p 11-22.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [4]
    2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2622300
    Klingsieck, K., et al., 2013. Why Students Procrastinate: A Qualitative Approach. Journal of College Student Development, 54(4), p 397-412.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2012 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2544325
    Grund, A., et al., 2012. Studierende schieben Pflichten auf, aber auch persönliche Projekte. Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie, 44(4), p 192-208.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2011 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2289666
    Hofer, M., et al., 2011. Do individual Values Influence Motivation and Learning Success in case of Conflicts between School and Leisure Time? An experimental investigation. ZEITSCHRIFT FUR PADAGOGIK, 57(3), p 385-403.
    PUB | WoS
     
  • [1]
    2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1968221
    Hofer, M., et al., 2010. Reciprocal relationships between value orientation and motivational interference during studying and leisure. British Journal of Educational Psychology, 80(4), p 623-645.
    PUB | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung