16 Publikationen

Alle markieren

[16]
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2942102 PUB
 
[15]
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941702 PUB
 
[14]
2019 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2942106
Inclusive English Teaching Practices and English as a Lingua Franca – Providing Another (Goal) Dimension
Zehne C (2019)
In: Perspektiven inklusiven Englischunterrichts: Gemeinsam lehren und lernen. Dokumentation zur Tagung vom 20. und 21. September 2018 an der Leuphana Universität Lüneburg. Blume C, Gerlach D, Benitt N, Eßer S, Roters B, Springob J, Schmidt T (Eds); .
PUB | Download (ext.)
 
[13]
2018 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931476
ELF- Oriented Teaching Practices in a Multi-Perspective View- How Inclusive Teaching Practices Can Bridge the Gap
Zehne C (2018)
Presented at the 11th Conference of English as a Lingua Franca , London.
PUB
 
[12]
2018 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931474
English als globale Lingua Franca – ein multiperspektivischer Ansatz für den Englischunterricht an weiterführenden Schulen
Zehne C (2018)
Presented at the Nachwuchsworkshop der Tagung Sprache im Unterricht , Köln .
PUB
 
 
[10]
2018 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931475
Developing English as a Lingua Franca Inspired Teaching Practices in a Multi-Perspective View
Zehne C (2018)
Presented at the Bonn Applied English Linguistics Conference 7, Bonn .
PUB
 
[9]
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931439
Exploring Attitudes Towards English as a Lingua Franca in Germany. The Need for Appropriate Training and the Gap between Theory and Practice
Zehne C (2017)
Presented at the Multilingualism in Society, Politics and Education, Freiburg .
PUB
 
[8]
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2931442
Herausforderungen an die Englischdidaktik in inklusiven Settings
Schildhauer P, Zehne C (2017)
Presented at the Ringvorlesung Theoretisch-fachdidaktische Zugänge zum Thema schulische Inklusion, Bielefeld .
PUB
 
[7]
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931440
SPORT: Students‘ Perspectives on the Researching Teacher
Schildhauer P, Zehne C (2017)
Presented at the Evaluation im Praxissemester, Bielefeld .
PUB
 
[6]
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931441
Exploring Attitudes Towards ELF in Germany- from Teachers to a Multidimensional Approach
Zehne C (2017)
Presented at the 10th Anniversary Conference of English as a Lingua Franca, Helsinki.
PUB
 
[5]
2017 | Zeitschriftenaufsatz | PUB-ID: 2914235
A Five-Part Unit for Teaching Healthy Nutrition to Adolescents.
Wegner C, Arnold S, Zehne C (2017)
Physical Health Education Journal 83(2).
PUB
 
[4]
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2939142
Environmental Education and Educational Farms: a German Concept
Wegner C, Bentrup M, Zehne C (2016)
Journal of Educational Sciences 33(1): 81-87.
PUB
 
[3]
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906651
Sexuality Education in Germany - Example of a Comprehensive, Learner-Centered Teaching Unit
Wegner C, Seide C, Zehne C (2016)
Education and Health 34(3): 16-21.
PUB
 
[2]
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2904470
Science club- a concept
Wegner C, Isaak N, Tesch K, Zehne C (2016)
European Journal of Science and Mathematics Education 4(3): 413-417.
PUB
 
[1]
2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2766289
A field study examining success factors of university-school- collaboration
Wegner C, Janzen N, Zehne C (2015)
European Journal of Science and Mathematics Education 3(3): 219-232.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung

16 Publikationen

Alle markieren

[16]
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2942102 PUB
 
[15]
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941702 PUB
 
[14]
2019 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2942106
Inclusive English Teaching Practices and English as a Lingua Franca – Providing Another (Goal) Dimension
Zehne C (2019)
In: Perspektiven inklusiven Englischunterrichts: Gemeinsam lehren und lernen. Dokumentation zur Tagung vom 20. und 21. September 2018 an der Leuphana Universität Lüneburg. Blume C, Gerlach D, Benitt N, Eßer S, Roters B, Springob J, Schmidt T (Eds); .
PUB | Download (ext.)
 
[13]
2018 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931476
ELF- Oriented Teaching Practices in a Multi-Perspective View- How Inclusive Teaching Practices Can Bridge the Gap
Zehne C (2018)
Presented at the 11th Conference of English as a Lingua Franca , London.
PUB
 
[12]
2018 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931474
English als globale Lingua Franca – ein multiperspektivischer Ansatz für den Englischunterricht an weiterführenden Schulen
Zehne C (2018)
Presented at the Nachwuchsworkshop der Tagung Sprache im Unterricht , Köln .
PUB
 
 
[10]
2018 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931475
Developing English as a Lingua Franca Inspired Teaching Practices in a Multi-Perspective View
Zehne C (2018)
Presented at the Bonn Applied English Linguistics Conference 7, Bonn .
PUB
 
[9]
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931439
Exploring Attitudes Towards English as a Lingua Franca in Germany. The Need for Appropriate Training and the Gap between Theory and Practice
Zehne C (2017)
Presented at the Multilingualism in Society, Politics and Education, Freiburg .
PUB
 
[8]
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2931442
Herausforderungen an die Englischdidaktik in inklusiven Settings
Schildhauer P, Zehne C (2017)
Presented at the Ringvorlesung Theoretisch-fachdidaktische Zugänge zum Thema schulische Inklusion, Bielefeld .
PUB
 
[7]
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931440
SPORT: Students‘ Perspectives on the Researching Teacher
Schildhauer P, Zehne C (2017)
Presented at the Evaluation im Praxissemester, Bielefeld .
PUB
 
[6]
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2931441
Exploring Attitudes Towards ELF in Germany- from Teachers to a Multidimensional Approach
Zehne C (2017)
Presented at the 10th Anniversary Conference of English as a Lingua Franca, Helsinki.
PUB
 
[5]
2017 | Zeitschriftenaufsatz | PUB-ID: 2914235
A Five-Part Unit for Teaching Healthy Nutrition to Adolescents.
Wegner C, Arnold S, Zehne C (2017)
Physical Health Education Journal 83(2).
PUB
 
[4]
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2939142
Environmental Education and Educational Farms: a German Concept
Wegner C, Bentrup M, Zehne C (2016)
Journal of Educational Sciences 33(1): 81-87.
PUB
 
[3]
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906651
Sexuality Education in Germany - Example of a Comprehensive, Learner-Centered Teaching Unit
Wegner C, Seide C, Zehne C (2016)
Education and Health 34(3): 16-21.
PUB
 
[2]
2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2904470
Science club- a concept
Wegner C, Isaak N, Tesch K, Zehne C (2016)
European Journal of Science and Mathematics Education 4(3): 413-417.
PUB
 
[1]
2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2766289
A field study examining success factors of university-school- collaboration
Wegner C, Janzen N, Zehne C (2015)
European Journal of Science and Mathematics Education 3(3): 219-232.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung