6 Publikationen

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  • [6]
    2020 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2937763
    Löffler, M., and Decker, R. (2020). “The Globality of Brands – A Question of Methods?” in Advanced Studies in Behaviormetrics and Data Science: Essays in Honor of Akinori Okada, Imaizumi, T., Nakayama, A., and Yokoyama, S. eds. (Singapore: Springer), 367-384.
    PUB | DOI
     
  • [5]
    2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906632
    Löffler, M., and Decker, R. (2017). “„Connected Car“ und Customer Experience Management – unlösbare Herausforderung oder gemeinsame Chance für Hersteller und Händler?” in Innovative Produkte und Dienstleistungen in der Mobilität, Proff, H., and Fojcik, T. M. eds. (Wiesbaden: Springer), 521-533.
    PUB | DOI
     
  • [4]
    2012 | Zeitschriftenaufsatz | PUB-ID: 2547624
    Löffler, M., and Decker, R. (2012). Identifikation und praktische Nutzung von Mustern des Aufwärtskonsums. zfbf – Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung 64, 722-746.
    PUB
     
  • [3]
    2012 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495328
    Löffler, M., and Decker, R. (2012). “Service Satisfaction with Premium Durables: A Cross-cultural Investigation” in Quantitative Marketing and Marketing Management, Diamantopoulos, A. ed. (Wiesbaden: Gabler), 401-422.
    PUB | DOI
     
  • [2]
    2012 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495281
    Löffler, M., and Decker, R. (2012). Realising opportunities in the premium automotive market via context-oriented new product positioning. Journal of Marketing Management 28, 716-732.
    PUB | DOI
     
  • [1]
    2011 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495318
    Löffler, M., and Decker, R. (2011). How up-, cross-, and downgrading substantiate segment-specific price responsiveness and purchasing motives: The case of premium durables. Journal of Customer Behaviour 10, 207-222.
    PUB | DOI
     

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