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    2020 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2937763
    M. Löffler, and R. Decker, in Advanced Studies in Behaviormetrics and Data Science: Essays in Honor of Akinori Okada (Eds.: T. Imaizumi, A. Nakayama, S. Yokoyama), Springer, Singapore, 2020, p. 367-384.
    PUB | DOI
     
  • [5]
    2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906632
    M. Löffler, and R. Decker, in Innovative Produkte und Dienstleistungen in der Mobilität (Eds.: H. Proff, T.M. Fojcik), Springer, Wiesbaden, 2017, p. 521-533.
    PUB | DOI
     
  • [4]
    2012 | Zeitschriftenaufsatz | PUB-ID: 2547624
    M. Löffler, and R. Decker, “Identifikation und praktische Nutzung von Mustern des Aufwärtskonsums”, zfbf – Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung, 2012, 64, 722-746.
    PUB
     
  • [3]
    2012 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495328
    M. Löffler, and R. Decker, in Quantitative Marketing and Marketing Management (Ed.: A. Diamantopoulos), Gabler, Wiesbaden, 2012, p. 401-422.
    PUB | DOI
     
  • [2]
    2012 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495281
    M. Löffler, and R. Decker, “Realising opportunities in the premium automotive market via context-oriented new product positioning”, Journal of Marketing Management, 2012, 28, 716-732.
    PUB | DOI
     
  • [1]
    2011 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495318
    M. Löffler, and R. Decker, “How up-, cross-, and downgrading substantiate segment-specific price responsiveness and purchasing motives: The case of premium durables”, Journal of Customer Behaviour, 2011, 10, 207-222.
    PUB | DOI
     

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