8 Publikationen

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  • [8]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2932818
    Souka, M.; Böger, D.; Decker, R.; Stummer, C.; Wiemann, A. (2020): Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions International Journal of Automotive Technology and Management,20:(1): 1-24.
    PUB | DOI
     
  • [7]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918564
    Böger, D.; Kottemann, P.; Decker, R. (2018): Parent Brands´ Influence on Co-Brand´s Perception. A Model-Based Approach Journal of Product & Brand Management,27:(5): 514-522.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [6]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
    Klostermann, J.; Plumeyer, A.; Böger, D.; Decker, R. (2018): Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data International Journal of Research in Marketing,35:(4): 538-556.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [5]
    2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934346
    Böger, D. (2018): Essays on measuring and modeling brand perceptions. Bielefeld: Universität Bielefeld.
    PUB
     
  • [4]
    2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
    Klostermann, J.; Plumeyer, A.; Böger, D.; Decker, R. (2018): Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions. In: Proceedings of the AMA Summer Academic Conference. (29). S. DS19-DS20.
    PUB
     
  • [3]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
    Plumeyer, A.; Kottemann, P.; Böger, D.; Decker, R. (2017): Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions Review of Managerial Science,13:(2): 227-265.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2911884
    Böger, D.; Kottemann, P.; Meißner, M.; Decker, R. (2017): A mechanism for aggregating association network data: An application to brand concept maps Journal of Business Research,79:(October 2017): 90-106.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2015 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919751
    Böger, D.; Kottemann, P.; Decker, R.; Meißner, M. (2015): Using Cluster Analysis for the Identification of Heterogeneous Brand Images. In: European Conference on Data Analysis 2015, Book of Abstracts.
    PUB
     

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