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  • [8]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2932818
    Souka, M., Böger, D., Decker, R., Stummer, C., Wiemann, A.: Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions. International Journal of Automotive Technology and Management. 20, 1-24 (2020).
    PUB | DOI
     
  • [7]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918564
    Böger, D., Kottemann, P., Decker, R.: Parent Brands´ Influence on Co-Brand´s Perception. A Model-Based Approach. Journal of Product & Brand Management. 27, 514-522 (2018).
    PUB | DOI | WoS
     
  • [6]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
    Klostermann, J., Plumeyer, A., Böger, D., Decker, R.: Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data. International Journal of Research in Marketing. 35, 538-556 (2018).
    PUB | DOI | WoS
     
  • [5]
    2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934346
    Böger, D.: Essays on measuring and modeling brand perceptions. Universität Bielefeld, Bielefeld (2018).
    PUB
     
  • [4]
    2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
    Klostermann, J., Plumeyer, A., Böger, D., Decker, R.: Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions. Proceedings of the AMA Summer Academic Conference. 29, p. DS19-DS20. (2018).
    PUB
     
  • [3]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
    Plumeyer, A., Kottemann, P., Böger, D., Decker, R.: Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions. Review of Managerial Science. 13, 227-265 (2017).
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2911884
    Böger, D., Kottemann, P., Meißner, M., Decker, R.: A mechanism for aggregating association network data: An application to brand concept maps. Journal of Business Research. 79, 90-106 (2017).
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2015 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919751
    Böger, D., Kottemann, P., Decker, R., Meißner, M.: Using Cluster Analysis for the Identification of Heterogeneous Brand Images. European Conference on Data Analysis 2015, Book of Abstracts. (2015).
    PUB
     

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