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  • [8]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2932818
    Souka M, Böger D, Decker R, Stummer C, Wiemann A (2020)
    Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions.
    International Journal of Automotive Technology and Management 20(1): 1-24.
    PUB | DOI
     
  • [7]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918564
    Böger D, Kottemann P, Decker R (2018)
    Parent Brands´ Influence on Co-Brand´s Perception. A Model-Based Approach.
    Journal of Product & Brand Management 27(5): 514-522.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [6]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
    Klostermann J, Plumeyer A, Böger D, Decker R (2018)
    Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data.
    International Journal of Research in Marketing 35(4): 538-556.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [5]
    2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934346
    Böger D (2018)
    Essays on measuring and modeling brand perceptions.
    Bielefeld: Universität Bielefeld.
    PUB
     
  • [4]
    2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
    Klostermann J, Plumeyer A, Böger D, Decker R (2018)
    Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions.
    In: Proceedings of the AMA Summer Academic Conference. 29. DS19-DS20.
    PUB
     
  • [3]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
    Plumeyer A, Kottemann P, Böger D, Decker R (2017)
    Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions.
    Review of Managerial Science 13(2): 227-265.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2911884
    Böger D, Kottemann P, Meißner M, Decker R (2017)
    A mechanism for aggregating association network data: An application to brand concept maps.
    Journal of Business Research 79(October 2017): 90-106.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2015 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919751
    Böger D, Kottemann P, Decker R, Meißner M (2015)
    Using Cluster Analysis for the Identification of Heterogeneous Brand Images.
    In: European Conference on Data Analysis 2015, Book of Abstracts. .
    PUB
     

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