8 Publikationen
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2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2932818Souka M, Böger D, Decker R, Stummer C, Wiemann A (2020)PUB | DOI
Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions.
International Journal of Automotive Technology and Management 20(1): 1-24. -
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2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934346Böger D (2018)PUB
Essays on measuring and modeling brand perceptions.
Bielefeld: Universität Bielefeld. -
2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675Klostermann J, Plumeyer A, Böger D, Decker R (2018)PUB
Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions.
In: Proceedings of the AMA Summer Academic Conference. 29. DS19-DS20. -
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2015 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919751Böger D, Kottemann P, Decker R, Meißner M (2015)PUB
Using Cluster Analysis for the Identification of Heterogeneous Brand Images.
In: European Conference on Data Analysis 2015, Book of Abstracts. .