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  • [8]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2932818
    Souka, M., Böger, D., Decker, R., Stummer, C., & Wiemann, A. (2020). Is more automation always better? An empirical study of customers' willingness to use autonomous vehicle functions. International Journal of Automotive Technology and Management, 20(1), 1-24. https://doi.org/10.1504/IJATM.2020.105297
    PUB | DOI
     
  • [7]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918564
    Böger, D., Kottemann, P., & Decker, R. (2018). Parent Brands´ Influence on Co-Brand´s Perception. A Model-Based Approach. Journal of Product & Brand Management, 27(5), 514-522. doi:10.1108/JPBM-08-2017-1555
    PUB | DOI | WoS
     
  • [6]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
    Klostermann, J., Plumeyer, A., Böger, D., & Decker, R. (2018). Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data. International Journal of Research in Marketing, 35(4), 538-556. doi:10.1016/j.ijresmar.2018.08.002
    PUB | DOI | WoS
     
  • [5]
    2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934346
    Böger, D. (2018). Essays on measuring and modeling brand perceptions. Bielefeld: Universität Bielefeld.
    PUB
     
  • [4]
    2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
    Klostermann, J., Plumeyer, A., Böger, D., & Decker, R. (2018). Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions. Proceedings of the AMA Summer Academic Conference, 29, DS19-DS20.
    PUB
     
  • [3]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
    Plumeyer, A., Kottemann, P., Böger, D., & Decker, R. (2017). Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions. Review of Managerial Science, 13(2), 227-265. doi:10.1007/s11846-017-0251-2
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2911884
    Böger, D., Kottemann, P., Meißner, M., & Decker, R. (2017). A mechanism for aggregating association network data: An application to brand concept maps. Journal of Business Research, 79(October 2017), 90-106. doi:10.1016/j.jbusres.2017.05.025
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2015 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919751
    Böger, D., Kottemann, P., Decker, R., & Meißner, M. (2015). Using Cluster Analysis for the Identification of Heterogeneous Brand Images. European Conference on Data Analysis 2015, Book of Abstracts
    PUB
     

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