4 Publikationen

Alle markieren

  • [4]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2958899
    Brassler, N., et al., 2021. Interfered by unaccomplished academic tasks: The role of success expectations. Learning and Motivation, 76: 101763.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2018 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2918724 OA
    Brassler, N., 2018. "Ich mach' das jetzt nicht – aber das macht was mit mir!". Erwartung und Wert konkurrierender Handlungsalternativen als Prädiktoren des fokalen Erlebens und Verhaltens, Bielefeld: Universität Bielefeld.
    PUB | PDF
     
  • [2]
    2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905980
    Brassler, N., et al., 2016. Impairments in learning due to motivational conflict: situation really matters. EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 36(7), p 1323-1336.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2719102
    Grund, A., Brassler, N., & Fries, S., 2014. Torn Between Study and Leisure: How Motivational Conflicts Relate to Students' Academic and Social Adaptation. Journal of Educational Psychology, 106(1), p 242-257.
    PUB | DOI | WoS
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung