4 Publikationen

Alle markieren

  • [4]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2958899
    Brassler, N., Grund, A., Dedic, M., Wilmer, E. & Fries, S. (2021). Interfered by unaccomplished academic tasks: The role of success expectations. Learning and Motivation, 76: 101763. Elsevier. doi:10.1016/j.lmot.2021.101763.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2018 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2918724 OA
    Brassler, N. (2018). "Ich mach' das jetzt nicht – aber das macht was mit mir!". Erwartung und Wert konkurrierender Handlungsalternativen als Prädiktoren des fokalen Erlebens und Verhaltens. Bielefeld: Universität Bielefeld.
    PUB | PDF
     
  • [2]
    2016 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2905980
    Brassler, N., Grund, A., Hilckmann, K. & Fries, S. (2016). Impairments in learning due to motivational conflict: situation really matters. EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 36(7), 1323-1336. Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd. doi:10.1080/01443410.2015.1113235.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2719102
    Grund, A., Brassler, N. & Fries, S. (2014). Torn Between Study and Leisure: How Motivational Conflicts Relate to Students' Academic and Social Adaptation. Journal of Educational Psychology, 106(1), 242-257. American Psychological Association (APA). doi:10.1037/a0034400.
    PUB | DOI | WoS
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung