3 Publikationen

Alle markieren

  • [3]
    2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2758495
    Hammer, S., Carlson, S.A., Ehmke, T., Koch-Priewe, B., Köker, A., Ohm, U., Rosenbrock, S. & Schulze, N. (2015). Kompetenz von Lehramtsstudierenden in Deutsch als Zweitsprache. Validierung des GSL-Testinstruments. Zeitschrift für Pädagogik, 61(Suppl.), 32-54. Verlag Julius Beltz.
    PUB | WoS
     
  • [2]
    2013 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2908524
    Carlson, S.A., Koch-Priewe, B., Köker, A., Ohm, U., Ehmke, T., Hammer, S., Rosenbrock, S. & Gültekin-Karakoç, N. (2013). DaZKom - Professional Competencies of Pre-Service Teachers for Secondary Education in the Field of German as a Second Language (KoKoHs Working Papers). In S. Blömeke & O. Zlatkin-Troitschanskaia (Hrsg.), The German funding initiative "Modeling and Measuring Competencies in Higher Education": 23 research projects on engineering, economics and social sciences, education and generic skills of higher education students (S. 58-62). Mainz & Berlin: Johannes Gutenberg University & Humboldt University.
    PUB
     
  • [1]
    2010 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2473378
    Köker, A. & Rosenbrock, S. (2010). Deutsch als Zweitsprache in Schule und Unterricht. Pädagogik, 62(9), 54-56. Pädagogische Beiträge Verl.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung