6 Publikationen

Alle markieren

  • [6]
    2022 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2983746
    A. - K. Arndt, J. Becker, R. Lau, A. Lübeck, M. Heinrich, J. Löser, M. Urban, and R. Werning, in Qualifizierung für Inklusion Sekundarstufe 2022, Qualifizierung der pädagogischen Fachkräfte für inklusive Bildung (Eds.: D. Lutz, J. Becker, F. Buchhaupt, D. Katzenbach, A. Strecker, M. Urban), 2022, p. 233-248.
    PUB
     
  • [5]
    2022 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2983742
    M. Heinrich, J. Gasterstädt, N. Geese, A. Lübeck, G. Rißler, A. Strecker, N. Blasse, J. Budde, C. Demmer, A. Rohrmann, et al., in Qualifizierung für Inklusion Sekundarstufe 2022, Qualifizierung der pädagogischen Fachkräfte für inklusive Bildung (Eds.: D. Lutz, J. Becker, F. Buchhaupt, D. Katzenbach, A. Strecker, M. Urban), 2022, p. 193-207.
    PUB
     
  • [4]
    2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2679968
    E. Sterdt, N. Pape, S. Kramer, S. Liersch, M. Urban, R. Werning, and U. Walter, “Do Children's Health Resources Differ According to Preschool Physical Activity Programmes and Parental Behaviour? A Mixed Methods Study”, International Journal of Environmental Research and Public Health, 2014, 11, 2407-2426.
    PUB | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     
  • [3]
    2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2625581
    E. Sterdt, N. Pape, S. Kramer, M. Urban, R. Werning, and U. Walter, “Do preschools differ in promoting children's physical activity? An instrument for the assessment of preschool physical activity programmes”, Bmc Public Health, 2013, 13, : 795.
    PUB | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     
  • [2]
    2013 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2938870
    M. Heinrich, M. Urban, and R. Werning, in Inklusive Bildung professionell gestalten. Situationsanalyse und Handlungsempfehlungen (Eds.: H. Döbert, H. Weishaupt), Waxmann, Münster, 2013, p. 69-133.
    PUB
     
  • [1]
    2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2578688
    A. - K. Arndt, A. Rothe, M. Urban, and R. Werning, “Supporting and stimulating the learning of socioeconomically disadvantaged children perspectives of parents and educators in the transition from preschool to primary school”, European Early Childhood Education Research Journal, 2013, 21, 23-38.
    PUB | DOI | WoS
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung