50 Publikationen
-
2019 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2936297M. Pieper, J. Roelle, R. vom Hofe, A. Salle, and K. Berthold, 2019.PUB
-
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2912990M. Pieper, J. Roelle, R. vom Hofe, A. Salle, and K. Berthold, 2017.PUB
-
-
-
-
-
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909259S. Hiller, J. Roelle, K. Berthold, and S. Rumann, 2017.PUB
-
-
-
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2912722S. Kochanek, A. Grund, K. Berthold, S. Fries, and J. Roelle, 2017.PUB
-
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2911899L. Schalk, J. Roelle, H. Saalbach, K. Berthold, E. Stern, and A. Renkl, 2017.PUB
-
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2910697S. Hiller, S. Rumann, K. Berthold, and J. Roelle, 2017.PUB
-
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909258L. Schalk, J. Roelle, H. Saalbach, K. Berthold, E. Stern, and A. Renkl, 2017.PUB
-
-
-
-
2016 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2931218M. Pieper, J. Roelle, R. vom Hofe, A. Salle, and K. Berthold, 2016.PUB
-
-
-
-
-
2016 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909254L. Schalk, J. Roelle, H. Saalbach, K. Berthold, E. Stern, and A. Renkl, 2016.PUB
-
-
-
-
-
2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2735220J. Roelle, C. Müller, D. Roelle, and K. Berthold, “Learning from instructional explanations: Effects of prompts based on the active-constructive-interactive framework”, PLoS ONE, 2015, 10, : e0124115.PUB | PDF | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
-
-
-
2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2772495J. Roelle, N. Lehmkuhl, M. - U. Beyer, and K. Berthold, “The role of specificity, targeted learning activities, and prior knowledge for the effects of relevance instructions”, Journal of Educational Psychology, 2015, 107, 705-723.PUB | DOI | WoS
-
2015 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909248J. Roelle, E. M. Schmidt, A. Buchau, and K. Berthold, 2015.PUB
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
2010 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2909233J. Roelle, K. Berthold, and A. Renkl, 2010.PUB
-
-