Alexander Lenhardt
PEVZ-ID
6 Publikationen
-
-
2010 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2277065Lenhardt, A.; Ritter, H. (2010): An augmented-reality based brain-computer interface for robot control. In: Kokwai Wong; B. Sumudu U. Mendis; Abdesselam Bouzerdoum (Hrsg.): Neural information processing : Models and Applications. 17th International Conference, ICONIP 2010, Proceedings, Part II. Springer. (Lecture notes in computer science, 6444). S. 58-65.PUB
-
2010 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2277074Anlauff, J.; Weitnauer, E.; Lenhardt, A.; Schirmer, S.; Zehe, S.; Tonekaboni, K.; Thomas, N.; Fusco, F. (2010): A method for outdoor skateboarding video games. In: Victor R. L. Shen (Hrsg.): Proceedings of the 7th International Conference on Advances in Computer Entertainment Technology. New York, NY, USA: ACM. S. 40-44.PUB | DOI | Download (ext.)
-
2009 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1589567Finke, A.; Lenhardt, A.; Ritter, H. (2009): The MindGame: A P300-based brain-computer interface game Neural Networks,22:(9): 1329-1333.PUB | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
-
2008 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1996810Lenhardt, A.; Kaper, M.; Ritter, H. (2008): An Adaptive P300-Based Online Brain`Computer Interface IEEE Transactions on Neural Systems and Rehabilitation Engineering,16:(2): 121-130.PUB | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
-
2006 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2714083Ritter, H.; Kaper, M.; Lenhardt, A.; Ontrup, J. (2006): Making human-machine interfaces more brain-adequate. In: 3rd International Conference on Brain-Inspired Information Technology - BrainIT 2006. Hibikino: Elsevier. (1301). S. 15-21.PUB | DOI | Download (ext.)