3 Publikationen

Alle markieren

  • [3]
    2012 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2555180
    Zhang, L., Kornbluth, L. & Knoeferle, P. (2012). The role of recent versus future events in children’s comprehension of referentially ambiguous sentences: Evidence from eye tracking. In N. Miyake, D. Peebles & R. Cooper (Hrsg.), Proceedings of the 34th Annual Meeting of the Cognitive Science Society (S. 1227-1232). Austin, Tx: Cognitive Science Society.
    PUB
     
  • [2]
    2012 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2649118
    Zhang, L. & Knoeferle, P. (2012). When the worm paints the bear: Visual context effects on real-time thematic role assignment in both children and adults. Gehalten auf der 18th Annual Conference on Architectures and Mechanisms for Language Processing (AMLaP).
    PUB
     
  • [1]
    2009 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2277816
    Zhang, L. & Weber, A. (2009). The effect of word class on spoken-word recognition: Evidence from eye movements. In A.B. Eder, K. Rothermund, S.R. Schweinberger, M.C. Steffens & H. Wiese (Hrsg.), Beiträge zur 51. Tagung experimentell arbeitender Psychologen. (S. 121-121). Gehalten auf der 51. Tagung experimentell arbeitender Psychologen, Pabst Science Publishers.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung