3 Publikationen

Alle markieren

  • [3]
    2012 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2555180
    Zhang, L.; Kornbluth, L.; Knoeferle, P. (2012): The role of recent versus future events in children’s comprehension of referentially ambiguous sentences: Evidence from eye tracking. In: Naomi Miyake; David Peebles; Richard Cooper (Hrsg.): Proceedings of the 34th Annual Meeting of the Cognitive Science Society. Austin, Tx: Cognitive Science Society. S. 1227-1232.
    PUB
     
  • [2]
    2012 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2649118
    Zhang, L.; Knoeferle, P. (2012): When the worm paints the bear: Visual context effects on real-time thematic role assignment in both children and adults.
    PUB
     
  • [1]
    2009 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2277816
    Zhang, L.; Weber, A. (2009): The effect of word class on spoken-word recognition: Evidence from eye movements. In: Andreas B. Eder; Klaus Rothermund; Stefan R. Schweinberger; Melanie C. Steffens; Holger Wiese (Hrsg.): Beiträge zur 51. Tagung experimentell arbeitender Psychologen.. Pabst Science Publishers. S. 121-121.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung