2 Publikationen

Alle markieren

  • [2]
    2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2940364
    Nordemann, K. & Rottmann, T. (2019). Fostering children’s repeating pattern competencies by physical activity. In U.T. Jankvist, M. Van den Heuvel-Panhuizen, M. Veldhuis & Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University and ERME (Hrsg.), Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11, February 6 – 10, 2019) (S. 2329-2330). Gehalten auf der Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11), Utrecht, Netherlands.
    PUB | Download (ext.)
     
  • [1]
    2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2937639
    Nordemann, K. & Rottmann, T. (2019). Embodied learning in mathematics education. Fostering children’s repeating pattern competencies by using whole-body movements. In J. Novotná, H. Moraová & Charles University, Faculty of Education (Hrsg.), Opportunities in Learning and Teaching Elementary Mathematics. Proceedings of the International Symposium on Elementary Mathematics Teaching SEMT’19 (S. 261-270). Gehalten auf der International Symposium on Elementary Mathematics Teaching, SEMT’19 , Prag.
    PUB | Download (ext.)
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung