6 Publikationen

Alle markieren

  • [6]
    2016 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2901194
    Schindler, D. (2016): Analyse von Konsumentenurteilen und Identifikation von Präferenzen mit Hilfe des World Wide Web: ein konzeptioneller Rahmen zur Auswertung nutzergenerierter Inhalte. Hamburg: Verlag Dr. Kovac.
    PUB
     
  • [5]
    2013 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2621704
    Schindler, D.; Decker, R. (2013): Some Remarks on the Internal Consistency of Online Consumer Reviews Australasian Marketing Journal,21:(4): 221-227.
    PUB | DOI
     
  • [4]
    2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2637558
    Schindler, D.; Lüpke, L.; Decker, R. (2013): Estimating True Ratings from Online Consumer Reviews. In: W. Gaul; A. Geyer-Schulz; Y. Baba; A. Okada (Hrsg.): German-Japanese Interchange of Data Analysis Results. Berlin: Springer. (Studies in Classification, Data Analysis, and Knowledge Organization, ). S. 235-252.
    PUB
     
  • [3]
    2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495320
    Schindler, D. (2013): User-Generated Content for Image Clustering and Marketing Purposes. In: B. Lausen; D. Van den Poel; A. Ultsch (Hrsg.): Algorithms from and for Nature and Life, Classification and Data Analysis. Cham u.a.: Springer. (Studies in Classification, Data Analysis, and Knowledge Organization, ). S. 473-480.
    PUB
     
  • [2]
    2012 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547631
    Schindler, D.; Decker, R. (2012): Analyzing Online Consumer Reviews – Some Remarks on Consistency. In: Proceedings of the Australian New Zealand Marketing Conference 2012. Adelaide: Australian New Zealand Marketing Academy.
    PUB
     
  • [1]
    2010 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 1923139
    Schindler, D.; Lüpke, L. (2010): Preference analysis for durable goods. Some remarks on data consistency and empirical results.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung