6 Publikationen
-
2016 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2901194Schindler D (2016)PUB
Analyse von Konsumentenurteilen und Identifikation von Präferenzen mit Hilfe des World Wide Web: ein konzeptioneller Rahmen zur Auswertung nutzergenerierter Inhalte. Studien zum Konsumentenverhalten; 67.
Hamburg: Verlag Dr. Kovac. -
-
2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2637558Schindler D, Lüpke L, Decker R (2013)PUB
Estimating True Ratings from Online Consumer Reviews.
In: German-Japanese Interchange of Data Analysis Results. Gaul W, Geyer-Schulz A, Baba Y, Okada A (Eds); Studies in Classification, Data Analysis, and Knowledge Organization, Berlin: Springer: 235-252. -
2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2495320Schindler D (2013)PUB
User-Generated Content for Image Clustering and Marketing Purposes.
In: Algorithms from and for Nature and Life, Classification and Data Analysis. Lausen B, Van den Poel D, Ultsch A (Eds); Studies in Classification, Data Analysis, and Knowledge Organization, Cham u.a.: Springer: 473-480. -
2012 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547631Schindler D, Decker R (2012)PUB
Analyzing Online Consumer Reviews – Some Remarks on Consistency.
In: Proceedings of the Australian New Zealand Marketing Conference 2012. Adelaide: Australian New Zealand Marketing Academy. -
2010 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 1923139Schindler D, Lüpke L (2010)PUB
Preference analysis for durable goods. Some remarks on data consistency and empirical results.
Presented at the GfKl - CLADAG 2010, University of Florence, Italy.