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  • [11]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2944239 OA
    Backs S, Jahnke H, Lüpke L, Stücken M, Stummer C (2021)
    Traditional versus fast fashion supply chains in the apparel industry: An agent-based simulation approach.
    Annals of Operations Research 305(1-2): 487-512.
    PUB | PDF | DOI | Download (ext.) | WoS
     
  • [10]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2953373 OA
    Stummer C, Lüpke L, Günther M (2021)
    Beaming market simulation to the future by combining agent-based modeling with scenario analysis.
    Journal of Business Economics 91(9): 1469-1497.
    PUB | PDF | DOI | Download (ext.)
     
  • [9]
    2020 | Dissertation | PUB-ID: 2954322
    Lüpke L (2020)
    Agentenbasierte Marktsimulation zur Planung der Einführung von Innovationen.
    Bielefeld: Universität Bielefeld.
    PUB
     
  • [8]
    2020 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2942467
    Backs S, Jahnke H, Lüpke L, Stücken M, Stummer C (2020)
    Supply Chain Strategies of the Apparel Industry in Research: A Literature Review.
    Social Science Research Network.
    PUB | DOI | Download (ext.)
     
  • [7]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2944744
    Klein M, Lüpke L, Günther M (2020)
    Home charging and electric vehicle diffusion: Agent-based simulation using choice-based conjoint data.
    Transportation Research Part D: Transport and Environment 88: 102475.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [6]
    2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2917459
    Günther M, Klein M, Lüpke L (2018)
    An Agent-Based Simulation Using Conjoint Data: The Case of Electric Vehicles in Germany.
    In: Operations Research Proceedings 2017. Kliewer N, Ehmke J, Borndörfer R, Gesellschaft für Operations-Research (Eds); Cham: Springer: 595-601.
    PUB | DOI
     
  • [5]
    2018 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919207
    Stummer C, Lüpke L, Backs S, Günther M (2018)
    Agentenbasierte Marktsimulation – ein Spezialwerkzeug.
    In: Die Zukunft vorausdenken und gestalten. Stärkung der Strategiekompetenz im Spitzencluster it’s OWL. Siebe A (Ed); Lösungen aus dem Spitzencluster it's OWL, Berlin: Springer Vieweg: 125-142.
    PUB | DOI
     
  • [4]
    2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2908092 OA
    Günther M, Lüpke L, Stummer C (2017)
    Cross-over between scenario analysis and agent-based market simulation for technology planning.
    In: Proceedings of the Portland International Conference on Management of Engineering and Technology (PICMET). Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE): 1-9.
    PUB | PDF | DOI
     
  • [3]
    2015 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2765941
    Stummer C, Lüpke L, Günther M (2015)
    Intelligente Produkte, Zukunftsszenarien und Agenten: Eine Marktsimulation zur Entscheidungsunterstützung bei der strategischen Technologieplanung.
    In: Vorausschau und Technologieplanung: 11. Symposium für Vorausschau und Technologieplanung. Gausemeier J (Ed); HNI-Verlagsschriftenreihe, 347. Paderborn: Heinz-Nixdorf-Institut: 449-470.
    PUB
     
  • [2]
    2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2637558
    Schindler D, Lüpke L, Decker R (2013)
    Estimating True Ratings from Online Consumer Reviews.
    In: German-Japanese Interchange of Data Analysis Results. Gaul W, Geyer-Schulz A, Baba Y, Okada A (Eds); Studies in Classification, Data Analysis, and Knowledge Organization, Berlin: Springer: 235-252.
    PUB
     
  • [1]
    2010 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 1923139
    Schindler D, Lüpke L (2010)
    Preference analysis for durable goods. Some remarks on data consistency and empirical results.
    Presented at the GfKl - CLADAG 2010, University of Florence, Italy.
    PUB
     

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