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  • [11]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2944239 OA
    Backs, S., Jahnke, H., Lüpke, L., Stücken, M., and Stummer, C. (2021). Traditional versus fast fashion supply chains in the apparel industry: An agent-based simulation approach. Annals of Operations Research 305, 487-512.
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  • [10]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2953373 OA
    Stummer, C., Lüpke, L., and Günther, M. (2021). Beaming market simulation to the future by combining agent-based modeling with scenario analysis. Journal of Business Economics 91, 1469-1497.
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  • [9]
    2020 | Dissertation | PUB-ID: 2954322
    Lüpke, L. (2020). Agentenbasierte Marktsimulation zur Planung der Einführung von Innovationen. Bielefeld: Universität Bielefeld.
    PUB
     
  • [8]
    2020 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2942467
    Backs, S., Jahnke, H., Lüpke, L., Stücken, M., and Stummer, C. (2020). Supply Chain Strategies of the Apparel Industry in Research: A Literature Review. Social Science Research Network.
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  • [7]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2944744
    Klein, M., Lüpke, L., and Günther, M. (2020). Home charging and electric vehicle diffusion: Agent-based simulation using choice-based conjoint data. Transportation Research Part D: Transport and Environment 88, 102475.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [6]
    2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2917459
    Günther, M., Klein, M., and Lüpke, L. (2018). “An Agent-Based Simulation Using Conjoint Data: The Case of Electric Vehicles in Germany” in Operations Research Proceedings 2017, Kliewer, N., Ehmke, J., Borndörfer, R., and Gesellschaft für Operations-Research eds. (Cham: Springer), 595-601.
    PUB | DOI
     
  • [5]
    2018 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919207
    Stummer, C., Lüpke, L., Backs, S., and Günther, M. (2018). “Agentenbasierte Marktsimulation – ein Spezialwerkzeug” in Die Zukunft vorausdenken und gestalten. Stärkung der Strategiekompetenz im Spitzencluster it’s OWL, Siebe, A. ed. Lösungen aus dem Spitzencluster it's OWL (Berlin: Springer Vieweg), 125-142.
    PUB | DOI
     
  • [4]
    2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2908092 OA
    Günther, M., Lüpke, L., and Stummer, C. (2017). “Cross-over between scenario analysis and agent-based market simulation for technology planning” in Proceedings of the Portland International Conference on Management of Engineering and Technology (PICMET) (Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 1-9.
    PUB | PDF | DOI
     
  • [3]
    2015 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2765941
    Stummer, C., Lüpke, L., and Günther, M. (2015). “Intelligente Produkte, Zukunftsszenarien und Agenten: Eine Marktsimulation zur Entscheidungsunterstützung bei der strategischen Technologieplanung” in Vorausschau und Technologieplanung: 11. Symposium für Vorausschau und Technologieplanung, Gausemeier, J. ed. HNI-Verlagsschriftenreihe, vol. 347, (Paderborn: Heinz-Nixdorf-Institut), 449-470.
    PUB
     
  • [2]
    2013 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2637558
    Schindler, D., Lüpke, L., and Decker, R. (2013). “Estimating True Ratings from Online Consumer Reviews” in German-Japanese Interchange of Data Analysis Results, Gaul, W., Geyer-Schulz, A., Baba, Y., and Okada, A. eds. Studies in Classification, Data Analysis, and Knowledge Organization (Berlin: Springer), 235-252.
    PUB
     
  • [1]
    2010 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 1923139
    Schindler, D., and Lüpke, L. (2010).“Preference analysis for durable goods. Some remarks on data consistency and empirical results”. Presented at the GfKl - CLADAG 2010, University of Florence, Italy.
    PUB
     

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