7 Publikationen

Alle markieren

  • [7]
    2022 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2964262 OA
    E. F. Eifler, The Nature and Nurture of School Outcomes. A Behavioural Genetic Perspective on the Sources of Interindividual Differences, Universität Bielefeld, Bielefeld, 2022.
    PUB | PDF | DOI
     
  • [6]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2959871 OA
    E. F. Eifler, and R. Riemann, “The aetiology of educational attainment: A nuclear twin family study into the genetic and environmental influences on school leaving certificates”, British Journal of Educational Psychology, 2021, : e12478.
    PUB | PDF | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     
  • [5]
    2021 | Datenpublikation | PUB-ID: 2912895
    M. Diewald, R. Riemann, F. Spinath, J. Gottschling, E. Hahn, A. Kornadt, A. Kottwitz, B. Mönkediek, W. Schulz, R. Schunck, et al., TwinLife, Gesis Data Archive, 2021.
    PUB | DOI
     
  • [4]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2941910
    V. Lang, L. Weigel, B. Mönkediek, M. A. Baum, H. Eichhorn, E. F. Eifler, E. Hahn, A. Hufer, C. H. Klatzka, A. Kottwitz, et al., “An Introduction to the German Twin Family Panel (TwinLife)”, Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik, 2020, 240, 837-847.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2937272
    B. Mönkediek, V. Lang, L. Weigel, M. A. Baum, E. F. Eifler, E. Hahn, A. Hufer, C. H. Klatzka, A. Kottwitz, K. Krell, et al., “The German Twin Family Panel (TwinLife)”, Twin Research and Human Genetics, 2019, 22, 540-547.
    PUB | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     
  • [2]
    2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2939909 OA
    E. F. Eifler, A. Starr, and R. Riemann, “The genetic and environmental effects on school grades in late childhood and adolescence”, PLOS ONE, 2019, 14, : e0225946.
    PUB | PDF | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     
  • [1]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933540
    L. Klassen, E. F. Eifler, A. Hufer, and R. Riemann, “WHY DO PEOPLE DIFFER IN THEIR ACHIEVEMENT MOTIVATION? A NUCLEAR TWIN FAMILY STUDY”, PRIMENJENA PSIHOLOGIJA, 2018, 11, 433-450.
    PUB | DOI | WoS
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung